
Strona internetowa dla biura rachunkowego – dlaczego warto inwestować?
8 kwietnia 2022
Obecnie z Internetu korzysta 62% całkowitej populacji świata, czyli 4,88 miliarda ludzi na całym świecie – co wynika z raportu DataReportal z października br. Dane statystyczne GUS, wskazują, że w Polsce dostęp do Internetu w domu posiada około 90% gospodarstw domowych. Już tylko na podstawie powyższych danych znajdujemy odpowiedź, dlaczego warto mieć stronę internetową. W obecnych czasach pozwala ona dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów firmy. Strona internetowa zaprojektowana dla biura rachunkowego daje szerokie możliwości reklamy i prezentacji swojej oferty.
Własna strona internetowa – budowanie obecności w Internecie
Daj się znaleźć! Dzisiaj miejscem poszukiwania informacji jest przede wszystkim Internet.
W dobie pandemii, kiedy działalność offline stała się utrudniona, zainwestowanie we własną witrynę w Internecie to niemal “must do” każdego biznesu.Dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana strona internetowa dla biura rachunkowego zapewni silną obecność w sieci i większe zainteresowanie potencjalnych klientów.Twoja konkurencja na pewno już o tym wie.
Kolejnym powodem, dlaczego warto mieć stronę internetową, jest możliwość dotarcia do klientów z całej Polski, a nawet za granicą. Jej zasięg nie jest ograniczony. Twoje biuro rachunkowe ma takie same możliwości zaistnienia w sieci, jak każda inna firma. To ogromna możliwości rozwoju i zwiększenia zysków.
Wizerunek i wiarygodność biura rachunkowego
Profesjonalnie zaprojektowana, przemyślana strona internetowa to najlepsza wizytówka Twojej firmy. Oprócz jej najważniejszego celu, jakim jest pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży usług, spełnia także inne ważne role:
- kreuje ekspercki wizerunek biura rachunkowego,
- buduje wiarygodności i wpływa na pozytywne postrzeganie firmy,
- umożliwia szybki i prosty kontakt,
- pozwala na zamieszczanie kluczowych informacji o firmie, w tym zaprezentowanie swojej oferty i dotychczasowych sukcesów – sama w sobie jest reklamą Twojego biura rachunkowego,
- przekierowuje na media społecznościowe, gdzie możesz utrzymywać stały kontakt z klientami.
Poszerzanie grupy klientów biur rachunkowych i księgowych
Strona internetowa dla biura rachunkowego to szansa pozyskania klientów w każdym czasie i o każdej porze, również wtedy, gdy Twoje miejscowe biuro jest zamknięte. Aby ułatwić im znalezienie Twojej strony w wyszukiwarce i wyróżnić się na tle konkurencji, powinna ona znaleźć się na czołowych pozycjach Google. Jak to zrobić? Optymalizacja pod kątem SEO i odpowiednio przygotowane kampanie reklamowe wygenerują ruch znacznie większy niż w lokalnym biurze.
Promowanie usług księgowych
Jak zwiększyć efektywność promocji usług księgowych? Załóż stronę internetową! Pozwala ona na prowadzenie marketingu internetowego, czyli na tworzenie skutecznych reklam biura rachunkowego w Internecie. Ponadto zyskujesz nowe narzędzia, takie jak system reklamowy Google Ads lub Facebook Ads, jeśli zintegrujesz witrynę z mediami społecznościowymi. Własna strona internetowa daje możliwość tworzenia kampanii skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Koszty takiej promocji są nieporównywalnie mniejsze od tych, które Twoja firma poniosłaby w innych mediach.