Baza wiedzy

Czy ciekawe podcasty mogą zwiększyć liczbę Klientów w biurach rachunkowych?
6 września 2023
W dzisiejszym cyfrowym świecie, w którym informacje i rozrywka są dosłownie na wyciągnięcie ręki, podcasty stają się nie tylko źródłem wiedzy i rozrywki, ale…

Jakie treści reklamowe zachęcają Klientów biur rachunkowych do skorzystania z usług?
5 września 2023
W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym konkurencja na rynku usług biur rachunkowych stale rośnie, pisanie tekstów reklamowych stało się kluczowym narzędziem w przyciąganiu klientów….

Jak zbudować zaangażowaną społeczność internetową wokół swojego biura rachunkowego?
31 lipca 2023
Społeczności internetowe są niezwykle popularne w czasach globalnej sieci, gdy większość naszego życia odbywa się online. Zadziwiająca ilość informacji i zasobów jest dostępna w…

Jak wykorzystać kampanie remarketingowe w kampaniach Google Ads dla biur rachunkowych?
31 lipca 2023
Kampania remarketingowa to strategia reklamowa, w ramach której wykorzystuję się technologię dostępną m.in. w Google Ads, w celu dotarcia do użytkowników, którzy weszli wcześniej…

Jak kreatywna agencja marketingowa może wpłynąć na Twoje biuro rachunkowe?
23 czerwca 2023
Kreatywna agencja marketingowa ma za zadanie prowadzić działania marketingowe dla swoich klientów w tym między innymi biur rachunkowych. Odpowiada ona za reklamowanie i promowanie…

Webinar — czy księgowy powinien dzielić się wiedzą?
9 czerwca 2023
Webinar określany jest jako internetowe seminarium, które przeprowadza się w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem webcastowej technologii. Jego celem marketingowym jest ukryta i niewyrażona bezpośrednio…