Aplikacja dla klientów biura rachunkowego – co może zawierać?

Aplikacje dla biur rachunkowych i ich klientów to dzisiaj coraz częstszy element cyfrowej księgowości. Jest to nie tylko niewątpliwe udogodnienie dla klientów biur, ale również dla ich pracowników. Jakie korzyści wniesie do Twojej codziennej pracy księgowego aplikacja połączona z biurem rachunkowym i jak pomoże Ci ona wybić się ponad Twoją konkurencję? Koniecznie przeczytaj artykuł!

Aplikacja dla Twoich klientów — rozwiązania warte uwagi

Każdy księgowy zna nerwową atmosferę i pracę po godzinach wywołaną zbyt późnym otrzymaniem niezbędnych dokumentów. Również dla klientów biur rachunkowych każdorazowe przychodzenie z fakturami na czas jest kłopotliwe.

Aplikacja dla biura rachunkowego zwalnia jego klientów z konieczności dostarczenia dokumentów stacjonarnie. Każdą procedurę można wykonać z poziomu aplikacji, dzięki czemu możliwe jest wysyłanie plików bezpośrednio z telefonu. W ten sposób wymagane dokumenty wystarczy dodać do programu za pomocą zdjęcia.

Jako księgowy możesz je w wygodny sposób przeszukiwać, katalogować oraz oznaczać jako zaksięgowane.

Komunikacja z Klientem

Kompleksowe dbanie o sprawy księgowe klientów nie może się obejść bez stałego kontaktu z nimi i bycia dostępnym w razie pytań. Droga mailowa i telefoniczna często jednak ten kontakt utrudnia, gdyż generuje zbyt duży nakład czasu, nierzadko również nieporozumienia wynikające z braku pewności, czy klient biura otrzymał daną wiadomość.

Dzięki aplikacji klient ma stały dostęp do zapisów szczegółowych sprzedaży, a za pomocą zrobienia zdjęcia dodanie faktury do programu staje się błyskawiczne. W przypadku problemów natychmiast dostaje także powiadomienia o odrzuceniu przesłanych dokumentów.

Wgląd do dokumentów kosztowych jednym kliknięciem

Opcja „Dodawaj faktury kosztowe wprost” sprawia, że klient ma stały wgląd we wszystkie faktury w jednym miejscu i jest przez aplikację na bieżąco powiadamiany o aktualnych płatnościach swojej firmy.

Pracując w biurze rachunkowym, możesz za pomocą aplikacji synchronizować dane o składkach ZUS z danymi z programu i danymi od klienta. Aktualizują się one automatycznie i są dostępne w każdej chwili — wystarczy jedno kliknięcie.

Dzięki możliwości wysyłania wiadomości i zestawień różnymi kanałami do klienta z poziomu aplikacji masz pełną kontrolę nad komunikacją oraz obiegiem dokumentów. Dodatkowo większość aplikacji wyposażona jest w opcję potwierdzenia odczytania wiadomości przez klienta.

Co może zyskać Twoje biuro rachunkowe dzięki aplikacji?

Biura rachunkowe korzystające z nowoczesnych programów mobilnych zyskują znaczną przewagę nad konkurencją dzięki wyjściu naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom swoich klientów. Budowanie wizerunku nowoczesnego i otwartego na klientów biura rachunkowego z pewnością zaprocentuje na lata.

W biurach rachunkowych, które używają aplikacji, możliwa jest optymalizacja czasu pracy. Zautomatyzowanie komunikacji oraz procedur księgowych usprawnia pracę całego biura, oraz współpracę z klientem.

Klienci biur posługujących się aplikacją oceniają dużo lepiej kontakt ze swoim księgowym, mają także znacznie większą i wygodniejszą kontrolę nad finansami swojej firmy.

Skontaktuj się z nami

al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia

+48 533 089... [zobacz] +48 533 089 400

office@taxmarketing.pl

Napisz do nas

Zapraszamy do Zadawania pytań poprzez formularz kontaktowy